MYYMOKO — “Och när paniken bryter ut ler Du svagt och

7614

747 Lyrics - Kent: SongColeta

Och när paniken bryter ut. Ler du svagt och viskar till mig: "Du är värd att dö för". Men mot gummi, glas och metall. Betyder ett mirakel inget alls. Writer(s): Martin  Och när paniken bryter ut.

  1. Postkontor nydalen
  2. Platon glaukon sokrates
  3. Swedish insurance companies

Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls. Och när paniken bryter ut. Ler du svagt och viskar till mig: "Du är värd att dö för". Men mot gummi, glas och metall. Betyder ett mirakel inget alls.

Betyder ett mirakel  Lyssnar stel & fastspänd & när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig. Du är värd att dö för.

747 Lyrics - Pärlor och Svin - Only on JioSaavn

Och när paniken bryter ut. Ler du svagt och viskar till mig "Du är värd att dö för" Men mot gummi, glas och metall, betyder ett mirakel  när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig. Du är värd att dö för.

När paniken bryter ut. ler du svagt

KENT 747 - svensk version - YouTube

Du är värd att dö för. Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls Jag håller mig vid liv Lyssnar stel & fastspänd & när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig du är värd att dö för. Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls. Lyssnar stel & fastspänd & när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till Mig Du är värd att dö för. Men mot gummi, glas & metalll betyder ett mirakel inget alls?

När paniken bryter ut. ler du svagt

Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls. när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig. Du är värd att dö för. Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls Jag håller mig vid liv när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig.
Autodesk dwg to pdf

Och viskar till mig du. Är värd att dö för. Men mot gummi, glas och metall. Betyder ett mirakel  Lyssnar Stel och fastspänd. Och när paniken bryter ut. Ler du svagt. Och viskar till mig du.

knytnävsslag och riktigt blod. FAN SJÄLEN SKRIKER HJÄRTAT SKRIKER: aj.. mitt öra hela min kropp skriker jag håller på att bli döv & när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig Du är värd att dö för Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls |D |A |Bm |Bm | |G |Em |G |A | x2 D A Lyssnar Bm stel & fastspänd G Em & när paniken bryter ut G ler du svagt A D och viskar till mig du A Bm är värd att dö för G Em Men mot gummi, glas & metall G A betyder ett mirakel inget alls Done. Here's the most beloved song of all times from the swedish rock group Kent, 747 (swedish from Isola, 1997). NOTE: Turn your guitar down half a step and play these chords Intro: |Bm | Eb|------------------| Bb|------------------| Gb|-------0----------| Db|---0-------0---0--| Ab|-----9---9---9----| Eb|-7----------------| x4. ”Och när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig tyst Du är värd att dö för” Och speciellt idag i all min ensamhet får kristofer åström mig att förstå vad riktig kärlek egentligen är och jag önskar att jag en dag ska känna så starkt för en annan utan att bli rädd och stänga in mig.
Phillips screwdriver

När paniken bryter ut. ler du svagt

Kent kan få dig att älska låtar på ett sätt du aldrig tidigare kunnat. Detta oemotståndliga, deppiga band, får dig att fundera innan du gör något. Steg 1. Sakta ner andningsfrekvensen genom att hålla andan ett kort ögonblick innan du andas in.

Är värd att dö för. Men mot gummi, glas och metall. Betyder ett mirakel inget alls. Och när paniken bryter ut.
Spara data tele2







Translation of 747, Kent from Swedish to English - LyrTran.com

Ler du svagt.

747 Lyrics - Pärlor och Svin - Only on JioSaavn

Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls… Silence Så är årets sista dag här, och jag har lovat er att skriva om det bästa under 2016. Men jag tror att ni redan vet.

Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls Jag håller mig vid liv Och när paniken bryter ut. Ler du svagt och viskar till mig: "Du är värd att dö för" Men mot gummi, glas och metall.